رکورد تاریخی قیمت سکه تمام

قیمت سکه تمام چند ؟

قیمت سکه تمام در بازار سکه چند وقتی است که روز به روز در حال رشد و افزایش است . تا جایی که هم اکنون قیمت سکه تمام به یک رکورد تاریخی رسیده است . سکه طلا در حال حاضر تا قیمت ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان هم معامله شده است .

همان طور که می دانیم نرخ دلار تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت سکه دارد . نرخ دلار نیز هم اکنون با وجود تمام قوانینی که برای کنترل آن وضع شد باز هم از مبلغ ۴٫۲۰۰ تومانی که به عنوان قیمت رسمی دلار تعیین شده بود تجاوز کرد و در حال حاضر به مبلغ ۶٫۸۰۰ تومان در بازار ارز معامله می شود .

قیمت سکه تمام بهار آزادی

می توانیم اینگونه نتیجه بگیریم که با کنترل نرخ دلار ، قیمت سکه را هم می شود به کنترل در آرود . البته در این خصوص اقداماتی هم صورت گرفت . از جمله اینکه تمام عملیات گردش ارزی به صورت یک جا به سامانه نیما منتقل شود و نرخ دلار به صورت ثابت به رقم ۴٫۲۰۰ تومان برسد . تمام این اقدامات در ظاهر انجام شد اما در عمل این گونه نبود .

در عمل با این که صرافی ها برای انجام کلیه امور خرید و فروش ارز ممنوع شده بودند و هر گونه معامله ارز در بازار ممنوع شده بود و به عنوان قاچاق از آن یاد می شده اما در حقیقت همچنان به صورت زیر زمینی مشغول مبادله و خرید و فروش ارز بودند . این امر نشان دهنده این است که با وجود تمام محدودیت ها باز هم بازار ارز به فعالیت خود ادامه داد .

نظر تحلیلگران اقتصادی در خصوص قیمت سکه تمام

کامبیز افسری ، تحلیلگر مسائل بازار ارز ، معتقد است که این تصمیم گیری های دولت در خصوص ارز کمی عجولانه بوده است . زیرا مشخص است که نمیتوان به راحتی و به یکباره تصمیمی را به صورت اصولی در بازار ارز عملی کرد . بر همین اساس رشد قیمت سکه تمام بهار آزادی نیز با توجه به اتفاقاتی که در بازار ارز افتاده است دور از انتظار نبود .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *