قیمت خرید دلار به تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

قیمت خرید دلار به تاریخ 1397/10/24

قیمت خرید دلار در بانک‌ها امروز ۹۷/۱۰/۲۴| دلار وارد کانال ۱۰ هزاری شد

بعد از شتاب ریزش قیمت ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

برهمین اساس شعب ارزی بانک ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می کنند. دستور بانک مرکزی به بانک ها بعد از آن صادر شد که صرافی ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۵۶۸ تومان و ۹ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۶۶ تومان و یک ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

گفتنی است قیمت خرید دلار در بانک ها نسبت به دیروز ۵۴۵ تومان، قیمت خرید یورو ۶۲۰ تومان و قیمت خرید پوند ۷۱۲ تومان کاهش یافته است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا مدتی عموما رو به افزایش بود؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود یک ماه قبل بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ ارز و سکه کافیست با سایت صرافی پارسه در ارتباط باشید و همچین برای انجام خدمات صرافی از جمله حواله ارز ، تبادل ارز و .. میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

منیع خبر : تسنیم

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *